piątek, 10 sierpnia 2012

kamisiakcemisia19 [fragment prozy]



czesdc niewiem który raz juz do ciebie pisze ale niemam co robis i sie nudze bez ciebie siedze juz od 15 ale ciebie ciagle niema ale bede czekac do 20;00tak jak obiecalam i no bede caly czsa siedziala na kompie niemoge sie doczekac na nasze spodkanie i niewiem co naposac !!!!!!!!!!!!!! ale sie rospisalam ale niewiem cio mam robic juz niemoge sie doczekac ale niewiem ani nienapisales dzisiaj niewiem co sie dzieje ani 1 nie napisales:((((((((((((((((((

niom i co dalej lzej mi dlatego ze sie przyznalam ze mam 19 lat aa ide dzisiaj na dyskoteke moze zabiezesz sie zemnom do hipnoz niewiem czy znasz ta dyske a teraz leci moja piosenka umrela riohany ale sie rospisalam ale noezaluje szkoda pamietasz jak napuisalam ci maila i niedoszedl !!!!

bym ci go napisala jeszce raz ale mi sie niechce ale niewiem co napisac................................

no cio jeszce chcesz wiedziec o mnie ja z checia powiem a nie przeszkadza ci to ze w tym roku dopiero skończe 19 lat i ze jestem blondynka o niebieskich oczach
tetraz juz wszystko wiesz ale dziekuje ze mi uwiezyles i dziekuje za takie poswiecenie ze napisales do kogos innego co siedzialy jkolo mnie o powiedziales ze mi wiezysz mam nadzieje ze dobrze ci suie czytalo mojego maila mam jeszce czas i niewiem ci napisac !!!!!!

to i tak jest krutkie a mam nadzieje ze sie odwdzieczysz i napiszesz mi równiesz cos dlugiego i napiszesz czy ci sie podobam bo napewno napoiszesz po naszym spodkaniu wiec napisz mi cos pieknego ok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
co tu dalej napisac !

nudze sie i napisze ci co teraz leci w radiu przez caly czs slucham radia gra i pisze do ciebo niewiem co juz mi slów braknie !!!!!!!!!!!!!!!
teraz leci lista mam nadzieje ze wiesz co to jest to lista z piosenkami ale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zmeczylam sie troche mam nadzieje ze podobam ci sie jak tio przeczytasz teraz przed przyjazdem to odbierz to jak po przyjeżdzie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!niewiem co mam ci nap[isac mam nadzieje ze przyjedziesz a kiedy jeszce bedziesz na gg???????????????????????????????????????
a co ty do mnie czujesz a muwilam ci juz o nowym mailu ale wole podac jeszce raz !!!!!!!!!!!!!!!!!

a wiesz jakie mam haslo związane z toba !!!!!!!!!
papappapapapapapapa wreszcie musze skonczyc naprawde musze konczyc pa napisz mi cos tak dlugiego jak to papapapapa
kochana

Cze, jesze raz ci wysylam moje foto bo niemam innych a jak ci niepasuje to twoja sprawa

siemka czesc dlugo mnie nie bylo na kompie bo niemogłam bo musiałam troszeczke pobyc z moim chlopakiem ale wiesz u mnie ok
no no neiwiem co mam pisac bo juz dl;ugo nie gadalismy i nie jestem na bierzaco co sie dzieje no i wiesz o czym tu z toba pogadac a masz dziewczyne bo ja wreszcie mam chlopaka ale wiesz mozemy z soba tylko gadac bez zadnych spodkan ok niewiem czy ci to odpowiada

sory ze tak dlugo nie pisalam ale wiesz nie moglam

ty co ty se myslisz ja pisze a ty siem nie odzywasz a bylam wczoraj na cza i ty tez byles ale juz niechcialam z toba gadac bo jestes obrazony nara

pa jak tam u ciebie juz dlugo nie pisalas pa:)
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

czesc jak tam u ciebie jak zauwazyles to nie pisz juz nanic z poczty na wp ~!!!!!!!!!!!!!!!!!tylko zacznij pisac podoba ci sie to ?????????????????????? pisz do mnie papapapappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cze kochanie mama pytanie przyjedziesz dzisiaj do mnie papapapa

czesc u mniie nic ciekawego a co tam 7 ciebie szkoda ze siem nie spodkalismy a mopglismy okpapapapa
ok kiedy indziej sie rozpisze a teraz cie pamietam papap asdia

czesc wiec ok sluchaj calkiem zapomnialam ze masz przyjechac i bylam do 18 i pózniej poszlam za 5 20;00 i ciebie nie bylo i wszyscy muwili ze cie nie bylo czyli mnie oklamujesz papapa jak chcesz do tegopodejsc z dystansem to prosze nardzo ja ci nie zabraniam ale wiecej razy mnie nie oklamuj papapap

ty mnie nie klam bo ja przyszlam o za 5 20 i cie nie bylo i to mnie nie obchodzi wiesz ty mnie lepiej nieklam bo ja tego nielubie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a ja nirklamie teraz wiesz i prosze poraz ostatni nieklam papappa

cze ty pisze poraz ostatni dzisiaj ty mnie nie klam bylam na gg od 14;30 do 15;30 i co cie nie bylo!!!!!!!!!!!!!!!
...........hmmmmmmmmmmmmmmm..............
a rozumniem chcesz sie namnie odegrac na tym ze mnie nie bylo wtedy zapierwszym razem jak mniales przyjechac ale za drugim razem ty klamale bo cie nie bylo a powiec mi jeszce gdzie czekales bo jestem bardzo ciekawa wszystkim pokazalam twoje foto i wszyscy muwili ze cie niebylo i nie wciskaj mi kitów ok narazka znowu sie rospisalam papapap

czesc juz nie chce ni sie do ciebie pedale pisac mialam zwale z ciebie idioto!!!hahahahaha ale cie nabieralam ty debilu ale glupek z ciebie!!!!!!!!!! ty no yto kncze juz nie bede pisala ty stary osle!!!! fajnie sie bawilo z toba

czesc przepraszam za wtedy
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
przepraszam wybaczysz mi ????????????
papapapapa

ok tomjeszcze raz przepraszam nieiwm za co ale przepraszam papa

czesc niewiem co ci napisac ,ale napisze jak najdluzszy ok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok no niewiem za co cie przepraszam aaaa za to zer wtedy niechcialam z toba gadac na cz teraz juz wiesz za co cie przepraszm .No a jak tam u ciebie bo u mnie ok musiedsz mi powiedziec kiedy bedziesz w toruniu bo musiemy siem spodkac !a jeszce raz przepraszam za to ze z toba niegadalam ale musialam wtedy przeprosic takiego Rosl19
napewno go znasz ok bede konczyc juz niedlugo za 4 dsni bede pisac czesciej bo bede mniakla komputrr w domu ok papapap napusz jecze dzis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

czesc dzienki za list i naprawde trzeba dac sobie spokuj z przepraszaniem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a ja niemam zadnego swojego, foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i nieiwem co ci mam napisac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak bede na cz to do ciebie napisze dzisiaj napewno wejde na gg i bede cie szukac i nieiwem co ci jeszce napisac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a wyslalam wiadomosc do tadka z radia gra i pozdrawial cie i bylo to w piatek moze ty tez cos wyslesz podaje maila do radia gra
tadek@gra.pl
i musisz napisac temat pozdrowienia ok bede juz konczyc dzienki za list dzieni jeszcze raz ze siem nie obraziles za wtedy i przepraszam papapapap

ok ja tyez niewiem czy siem spodkamy nie niesluszlam zyczen i mam niock ok papa

sluchaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak ty masz dalej byc z tra dziewczyna to niemamy o czyum gadac ok!!!!!!!!!!!!!
jak z nia bedziesz to niemammy sie nawet poco spokac albo ja albo ona niestety !!!!!!!!!!!!!!
a mam jeszce jedno pytanie a ona jest taka ladna ze niewiem czy hjest taka zakochana w tobie a ty w niej ????????????
papapappapa

najlepiej bedzie zebys przyjechal z niom ok a nieodpowiadasz na moje pytania z poprzedfniego maila!!!!!
a przyjedziesz w niedziele do pajonka???????????

czesc no niewiem co mam teraz zrobic z tym co mi powiedzialaes na biegu niemogles powiedziec szybnciej?

ejjjjjjjj no to mogles napisac ze za jakies 15 min bedziesz w pajonku i luzik a ty co zrobiles ????????/
no to papapap mam nadzieje ze przeczytasz ta wiadomosc

sory ze nieodpisywalam na twoje listy ale niebylo mnie w toruniu bo bylam w olsztynie u wujka :)))))))))
no okazalo sie ze mam tam wujka :))))))))))
super co moglam napisac ale niestety nie mnialam kasy przez jakis czaspapapapa

no dzienx ale nie moglam bio ja naweyt nieiwedzialam gdzie jade bo to byla niespodzianka no wiesz ok papapaciu

niedzienki ,ale niechce utrzymywac z toba juz zadnych kontaktów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
powinnes sie domyslac dlazcego!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dlatego ze masz dziewczyne papapapapa

nei nei!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Nie wiem jakim cudem przez to przebrnąłem, istny kataklizm językowy. Ale z drugiej strony z czymś takim można się spotkać na pierwszym lepszym czacie, zaczepiając pierwszą z brzegu dziewczynkę z głupawym nickiem. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń